Program - Tabere Studențești de iarnă - 2024
ANUNȚ
Proces verbal - selecție tabere - Afisat 02.02.2024 ORA 12:30 (Contestațiile se pot trimite la adresa Tamara.Goga@bel.utcluj.ro până luni 05.02.2024 ora 12:30)
Lista studentilor ce au depus cereri pentru taberele de iarna 2024
Repartizare locuri pe facultati
Comisia de soluționare a contestațiilor - tabere studențești
Comisia de selecție - tabere studențești
Formular destinat studentilor interesati de taberele studentesti - februarie 2024. Scopul formularului este acela de a centraliza preferintele studentilor.
Metodologie tabere studențești de iarnă - Afișat 16.01.1024
Anexa 2 - Repartizarea locurilor pe universități
Anexele 3,4, 7.1 - Model Cerere individuală și declarații privind prelucrarea datelor personale
ANUNȚ - CERERI TABERE
Cererile se vor trimite la secretariat între 17.01-01.02.2024 ORA 13:00, prin email, pe adresa secretarei responsabilă de specializarea din cadrul facultații, la care este înscris studentul interesat de tabără (vezi repartizarea pe ani de studii la: https://etti.utcluj.ro/secretariat.html) Afișat 16.01.2024
Procedura de selecție și semnare a borderourilor va fi finalizată până în data de 08.02.2024. Afișat 16.01.2024
Taberele studențești de iarnă se vor desfășura în perioada 10-23.02.2024